Ulkoista aulapalvelut ja toimistopalvelut asiakaspalvelun ammattilaiselle

Usein ensimmäinen kosketus yritykseen on sen ydintoiminnan ulkopuolelle jäävä ja käyntikorttinakin usein pidetty osaava ja ystävällinen aulapalveluhenkilö, vastaanottovirkailija, vastaanottopalvelut sekä puhelinvaihdepalvelut. Meillä Eilakaislalla on jo yli 20 vuoden kokemus erilaisista räätälöidyistä aula-, toimisto- ja assistenttipalveluista. Antamalla aulan tai vaihteen hoitoomme, saatte laadukkaasti toimivan ulkoistetun aulapalvelun ja osaavat sekä koulutetut aulapalvelutyöntekijät ottamaan asiakkaanne vastaan ensimmäistä kertaa. Panosta siis toimivuuteen, ystävälliseen sekä osaavaan aulatyöntekijään ja kehitä toimintaasi ulkoistamalla palvelut!

Harkitsetko uuden henkilön palkkaamista?

Jos suunnitelmissasi on uuden aulapalveluhenkilön tai toimistohenkilön palkkaaminen, kutsu meidät ensin käymään! Voimme tarjota kustannustehokkaasti toimistopalveluiden ratkaisun, jossa vakituisen henkilön lisäksi saat toimivat sijaistukset! Mietitään yhdessä yrityksesi kulttuuriin ja tarpeisiin sopiva räätälöity palveluratkaisu.

Kysy lisää

Hyödyt aula- ja toimistopalveluiden ulkoistamisesta yrityksellesi


  • Mielenrauha: saat keskeytyksetöntä, laadukasta asiakaspalvelua

  • Vaivattomuus: me takaamme toimivat palvelut, jotta sinä voit keskittyä olennaiseen

  • Kustannustehokkuus: ulkoistetut toimistopalvelut tulevat useimmiten ajan mittaan edullisemmaksi

Lataa maksuton opas aulapalveluista

Sujuvaa ja vastuullista toimistopalvelua

Toimivan ja tehokkaan toimistopalvelun takaa huolella valittu ja tarkasti perehdytetty henkilöstö sekä loppuun asti mietitty palvelukokonaisuus. Räätälöimme kanssasi yrityksesi tarpeita vastaavan toimistopalvelusisällön ja sovimme työnjohdosta, työajasta ja sijaisjärjestelyistä; räätälöityjä palveluita on mahdollista rakentaa alalle kuin alalle.

Otamme kokonaisvastuun sovitun tehtäväkokonaisuuden toimivuudesta ja takaamme palvelun keskeytyksettömän, laadukkaan ja joustavan toiminnan myös sairas- ja loma-aikoina. Voimme hoitaa aulapalvelun lisäksi esimerkiksi osan yrityksenne palkkahallinnosta, postituspalveluista, henkilöstöhallinnosta, myynnin tehtävistä tai vaikkapa HelpDesk-toimintonne.

 

Esimerkkejä toimistopalveluumme liitettävistä tehtävistä:


  • vieraiden vastaanotto ja puhelinvaihteen hoitaminen
  • postituspalvelut
  • kalenteri- ja matkavaraukset
  • kokouskahvitukset
  • laskujen esikäsittely ja skannaus
  • avainten, id-korttien, matkapuhelinten sekä liittymien tilaukset ja hallinta
  • toimistotarvike- ja painotuotetilaukset
  • tapahtumajärjestelyt
  • lounas- ja liikuntasetelien koordinointi
  • some-kanavien päivitys
  • chat-palvelun hoitaminen
  • asiakasrekisterin ylläpito ja päivitys
  • myynnin ja markkinoinnin avustavat tehtävät sekä muut kampanjatoimenpiteet

Toimistopalveluumme voidaan sisällyttää monipuolisesti kulloiseenkin kokonaisuuteen kuuluvat työt, jotka vaihtelevat yrityksen ja sen toimialueen mukaan.

Lue blogista, mitkä kaikki tehtävät aulapalvelu voi hoitaa puolestasi!

 

Kysymyksiä ja vastauksia aula- ja toimistopalveluista:

 

Soveltuuko aulapalvelu erityisesti tai ainoastaan tietyille toimialoille?

Ei, sillä palvelu on räätälöitävissä mille alalle tahansa. Toimimme tällä hetkellä laajasti eri aloilla ja hyvin eri tyylisissä asiakasorganisaatioissa.

Miten asiakkaana saa vaikuttaa aulassa työskentelevään henkilöön?

Kun asiakasyritykseemme rekrytoidaan Eilakaislan kautta vakituinen aula-assistentti, on asiakas mukana aulatyöntekijän koko rekrytointiprosessissa. Tällöin asiakas tekee lopullisen valinnan heille rekrytoitavasta työntekijästä. Sijaistustilanteita puolestaan hoitaa vaihtelevasti koko aulapalvelutiimimme.

Miten Eilakaisla huolehtii palvelun sujuvuudesta ja laadusta?

Sovimme aulapalvelua käynnistäessä asiakkaamme kanssa seurantaan ja mittaamiseen liittyvistä käytännön asioista. Yksi tyypillisimmistä keinoista on pitää tietyin väliajoin seurantapalaverit yhdessä asiakkaan kanssa. Näissä käydään läpi muun muassa palvelun sujuvuutta, mahdollisia kehitysehdotuksia sekä tulevia muutostilanteita tai koulutustarpeita.

Lisäksi huolehdimme työntekijöidemme hyvinvoinnista pitämällä yhteyttä säännöllisesti ja keskustelemalla työtehtävistä sekä muista kuulumisista.

Voiko Eilakaislan aulatyöntekijä tukea tai tehdä yrityksen muita tehtäviä?

Kyllä, ilman muuta! Eteen voi tulla ajoittain tilanteita, jolloin asiakkaan muusta tiimistä on työntekijä poissa, jolloin aulapalvelutiimiläisemme voi sijaistaa poissaolevaa työntekijää. Tämä on mahdollista, sillä työntekijä tuntee jo yrityksen ja heidän toimintansa. Aula-assistenttimme voivat siis tarvittaessa hoitaa myös muita kuin varsinaisia aulan työtehtäviä.

Onko palvelun rakennetta tai resurssimäärää mahdollista muokata muuttuvissa tilanteissa?

Tehokkaasti toimiva palvelu on meidän toiveemme. Mikäli asiakasorganisaatiossa tapahtuu jotain yllättävää (esim. Covid-19 vaikutukset), niin palvelumme on joustavasti muokattavissa keskusteluiden kautta. Kysy siis rohkeasti – autamme mielellämme ja kuuntelemme toiveenne!

Kysy lisää aula- ja toimistopalveluista

Meillä on ollut Eilakaislan aula- ja puhelinvaihdepalvelu vuodesta 2006 ja koko tämän ajan meillä on viihtynyt Eilakaislalta sama työntekijä. Vahvuutena olemme kokeneet palvelun vaivattomuuden sekä henkilön sitoutuneisuuden, palveluasenteen ja sijaisuuksien toimivuuden lomien ja sairastumisten aikana.

tekniikan-akateemiset-1
Jari Mellas Tekniikan Akateemiset TEK / Helsinki
Tutustu referensseihimme!

Asiakkaan ei tarvitse koskaan menettää yöuniaan pohtimalla, kuka avaa aamulla puhelinvaihteen tai keittää ensimmäiset kahvit, sillä Eilakaislan asiakaspalveluassistentit saapuvat myös äkillisissä sairastapauksissa paikalle ennen aulan tai vaihteen aukeamista.

Weintraub_Janica
Janica Weintraub Aula- ja toimistopalvelut, palvelupäällikkö
Tutustu referensseihimme!