Ensivaikutelman voima – miksi korkean laadun asiantuntijapalveluyritykset vaativat aulapalveluilta paljon?

Ajattele hetkeä, kun asiakas astuu toimistonne ovesta sisään. Hän ei ainoastaan arvioi ympäristöä vaan myös sitä, kuinka häntä kohdellaan. Ensivaikutelma syntyy nopeasti, ja se voi vaikuttaa...

Lue lisää

Aulapalvelut – vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

Sopiiko aulapalvelu vain joillekin toimialoille? Entä onko aulapalveluassistentin työnkuvaa tai palvelun resurssimäärää mahdollista laajentaa? Tässä blogissa vastaan yleisimpiin kysymyksiin, joita...

Lue lisää

Kuinka aulapalveluiden käy pandemian keskellä?

Covid-19 kurittaa yrityksiä maailmanlaajuisesti kovalla kädellä. Useat yritykset ovat joutuneet sopeuttamaan toimiaan, pohtimaan yrityksensä ydintekemistä ja miettimään,kuinkatekemistä voitaisiin...

Lue lisää

Asiakaspalveluassistentin tehtävän moninaisuus pähkinänkuoressa

Nimeni on Iisa ja olen työskennellyt Eilakaislalla nyt kaksi ja puoli vuotta asiakaspalveluassistenttina viiden muun ihanan tytön kanssa. Teemme tiiminä kokoaikaisina töitä hoitaen päivittäisiä...

Lue lisää

Tehosta toimintaa ulkoistamalla yrityksesi aulapalvelut

Edessäni istuu erään helsinkiläisen yrityksen talousjohtaja, joka on juuri kertonut sijaistushaasteista heidän aulassaan. Eniten häntä ovat stressanneet sunnuntai-iltana tulleet sairausilmoitukset,...

Lue lisää